احلى مسجات ورسائل عيد الام لست الحبايب بكل اللهجات

Mr.Ahmed Ali

عضو سوبر

احلى مسجات ورسائل عيد الام لست الحبايب بكل اللهجات

• ماما احترت و الله اهديكي القلب الروح عمري ما يكفيكي .. قلت ما في احلى من ربي يخليكي .
  • كل ما تمر سنة و يجي عيدك .. أدعي ربي بالسنة الجاية تبقيلي .
  • ماما حاسس ان السنة بتمر ببطئ وعيدك يجي بالسنة مرة و أنا عايز كل يوم يكون عيدك
  • الى اغلى واعز الناس سنه مباركه يا تاج الراس.
  • أحلى الاعياد عيدك و أروع القلوب قلبك و انا جايبلك هدية ما تنفعش لغيرك
  • ماما احترت و الله اهديكي ايه .. ما لقيتش احلى من كلمة ربي يخليكي .
  • أمي أنا ماهو بس أحبك أنا كل ما فيا بيحبك قلبي وعقلي وروحي كلهم بيقولولك .. كل عام وإنت بألف خير يا أمي.
  • أمــي .. يا شمعة الكون العالم كله يحتفل بهاليوم وأنا من بين هالجموع . أقــولك .. كل عام وإنتِ بخير دوم
  • ماما إن ما قدرت أجبلك هديه ماتزعليش معزتك في قلبي أكبر من أغلى هدية .
  • أمي .. حياتي معاكي حلوة وعلى شفايفي انتي غنوة وفي يومك يا أجمل وردة لو أقدر اهديكي عمري بيع وشروة.
  • أمـــي .. ما أتصور حياتي من دونك … العمر ما يحلى غير بوجودك .. وكل ما يمر عيدك بحضورك … أدعي ربي ما يحرمني وجودك … كل عام وإنت بخير .
  • أمي .. إنت حبك عن جميع الناس غير .. بعتلك أجمل تهاني مع أجمل طير .. ينغملك ويقولك كل عام وإنت بألف خير يلي بوجودك بيننا علطول يعم الخير .
  • ابنك بيطلب منك ترضي عنه ودعيت ربنا من طول العمر يديكي .. ولو ياخد من عمري ويديه ليكي
  • أمي رقص قلبي في يومك . … وركضت روحي لجنبك … وطار إحساسي بحبك .. وكل حواسي .. بتهنيكي وبتقولك .. كل سنة وإنت بألف خير يا أمي
  • بحبك يا امي وهمي في الدنيا رضاكي .. يا اغلى من عرفت بعمري وحياتي .
  • أمي يارب تكوني سالمة سنة بعد سنة .. وأحتفل بيومك كل سنة أجمل من سنة . رسائل عيد الام
  • سامحيني لو كنت عنك غايب .. يا امي ياست الحبايب .. لو كان عندي كتير هموم .. وكان عندي الشغل بالكوم .. بين حضنك كل شئ بيهون .
  • احترت بيومك اهديكي ايه .. عمري الي بحضنك ربيتيه .. ولا قلبي الي علمتيه الحب.
  • من غيرك أنا دايما يا أمي حياتي كئيبة .. كل عام وانت بألف خير ويارب سنه سعيده.
  • ماما لو مقدرتش أجبلك هديه ماتزعليش معزتك في قلبي أكبر من أغلى هدية.

شيماء احمد/

عضو مشارك

رد: احلى مسجات ورسائل عيد الام لست الحبايب بكل اللهجات

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين .
اللهم إني أسالك بأن لك الحمد لا إله إلا أنت (وحدك لا شريك لك) المنان يا بديع السموات والأرض ياذا الجلال والإكرام يا حي ياقيوم إني أسألك (الجنة وأعوذ بك من النار).

GiGiAH

عضو

شكراااااااااااااا

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ربما تبحث أيضا عن :